Zakon o obnovi i razvoju Grada Vukovara
Što se promijenilo od NN 80/2008
Izmjene i dopune, NN 80/2008. Nastali tekst vrijedio od 19. srpnja 2008.
Od tada je izmijenjena 2 članka i brisan 1 članak.
Prikazana je razlika između teksta koji je tada vrijedio i važećeg teksta, članak po članak; uz svaki članak stoje akti koji su ga u međuvremenu mijenjali.
Akti primijenjeni u međuvremenu: NN 38/2009 (izmjene i dopune), NN 148/2013 (izmjene i dopune).
Ovako se prikazuje izbrisani tekst, ovako dodani, a okomita crta uz odredbu znači da je u cijelosti dodana ili izbrisana.
Tekst koji je tada vrijedio · Važeći tekst · Promjene od drugoga dana · Povijest članaka
Članak 29. izmijenjenNN 38/2009: izmijenjen člankom 1.
Ministarstvo može osobama za čijim radom postoji iskazana potreba na području Grada Vukovara dodijeliti građevinsko zemljište u vlasništvu Republike Hrvatske i/ili osnovni građevinski materijal za izgradnju obiteljske kuće ugovorom o darovanju sukladno Zakonu o područjima od posebne državne skrbi (»Narodne novine«, br. 44/96., 57/96., 124/97. i 73/00.) 86/08.) i posebnom propisu.
Članak 30. izmijenjenNN 38/2009: izmijenjen člankom 2.
Na području Grada Vukovara osnovat će se jedna ili više slobodnih zona. Područja slobodnih zona, djelatnosti koje će obavljati u slobodnim zonama, te uvjete i mjerila za davanje koncesija na prijedlog Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva, propisat će Vlada Republike Hrvatske.
Vlada Republike Hrvatske donijet će odluku iz stavka 1. ovoga članka u roku od 6 mjeseci od dana sutpanja na snagu ovoga Zakona, a Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva raspisat će natječaj za dodjelu koncesije na prijedlog Gradskog poglavarstva gradonačelnika Grada Vukovara.
Članak 30.b brisanNN 148/2013: brisan člankom 1.
Obveznici poreza na dobit koji obavljaju djelatnost na području Grada Vukovara, osim djelatnosti poljoprivrede i ribarstva, i zapošljavaju više od pet zaposlenika u radnom odnosu na neodređeno vrijeme, pri čemu više od 50% zaposlenika ima prebivalište i boravište na području Grada Vukovara ili brdsko-planinskom području ili području posebne državne skrbi, plaćaju porez na dobit kako slijedi:– ne plaćaju porez na dobit, u razdoblju 2008.-2010. godine,– plaćaju 25% od propisane stope poreza u razdoblju 2011.-2013. godine,– plaćaju 75% od propisane stope poreza u razdoblju 2014.-2016. godine.Iznos oslobađanja od plaćanja poreza na dobit za navedena vremenska razdoblja iz stavka 1. ovoga članka, utvrđuje se sukladno uvjetima i kriterijima utvrđenim Odlukom o objavi pravila o potporama male vrijednosti.Od 2017. godine obveznici poreza na dobit iz stavka 1. ovoga članka plaćat će porez na dobit u visini propisane važeće porezne stope.Smatra se da obveznik poreza iz stavka 1. ovoga članka zapošljava na neodređeno vrijeme zaposlenika ako je zaposlenik proveo u radnom odnosu kod poreznog obveznika i imao prebivalište i boravio na području Grada Vukovara ili brdsko-planinskom području ili području posebne državne skrbi najmanje devet mjeseci u poreznom razdoblju.Pravilnik o načinu ostvarivanja porezne olakšice iz stavka 1. ovoga članka donosi ministar nadležan za regionalni razvoj uz suglasnost ministra financija.
Brisan.
Odredba članka 30.b brisana je aktom objavljenim u »Narodnim novinama« broj 148/2013.