Na tekst
slovozakona

Zakon o igrama na sreću

Izmjene: NN 41/2014

Izmjene i dopune, NN 41/2014. Nastali tekst vrijedio od 1. travnja 2014. do 31. prosinca 2014.

Ovim je aktom izmijenjena 2 članka.

Članci su navedeni pod svojim brojevima u zakonu, a uz svaki stoji odredba ovoga akta koja ga je promijenila.

Ovako se prikazuje izbrisani tekst, ovako dodani, a okomita crta uz odredbu znači da je u cijelosti dodana ili izbrisana.

Tekst prije ovoga akta · Tekst nakon njega · Važeći tekst

Članak 18. izmijenjenčlankom 1. ovoga akta

Porez na dobitke od lutrijskih igara na sreću

(1) Porez na dobitke od lutrijskih igara plaćaju fizičke osobe koje stječu dobitke od igara na sreću.

(2) Osnovica za obračun poreza na novčane dobitke jest novčani iznos pojedinačnog dobitka, a osnovica poreza na dobitak onih dobitaka koji se sastoje od stvari, usluga ili prava jest tržišna vrijednost stvari, usluga ili prava koje čine pojedinačni dobitak.

(3) Porez na dobitke plaća se po stopi od 15% 10% na dobitke iznad 750,00 kuna do 10.000,00 kuna, po stopi od 15% na dobitke iznad 10.000,00 kuna do 30.000,00 kuna, po stopi od 20% na dobitke iznad 30.000,00 kuna do 500.000,00 kuna, a po stopi od 20% 30% na dobitke iznad 500.000,00 kuna.

(4) Porez na dobitke iz stavka 1. ovoga članka obračunava se i naplaćuje pri isplati dobitka, a obračun i uplatu obavlja priređivač igara na sreću.

Članak 52. izmijenjenčlankom 2. ovoga akta

Porez na dobitke od igara klađenja

(1) Porez na dobitke od igara klađenja plaćaju fizičke osobe koje ostvaruju dobitke od igara klađenja.

(2) Porez na dobitke plaća se po stopi od 15% 10% na dobitke iznad 750,00 kuna do 10.000,00 kuna, po stopi od 15% na dobitke iznad 10.000,00 kuna do 30.000,00 kuna, po stopi od 20% na dobitke iznad 30.000,00 kuna do 500.000,00 kuna, a po stopi od 20% 30% na dobitke iznad 500.000,00 kuna.

(3) Porez na dobitke iz stavka 1. ovoga članka obračunava se i naplaćuje pri isplati dobitka, a obračun i uplatu obavlja priređivač igre klađenja. Osnovica za porez na dobitak je pojedinačni obračun poreza jest novčani iznos pojedinačnog dobitka iznad 30.000,00 kuna.